zondag 20 maart 2016

Elk nadeel heb zu voordeel...

Normaal gesproken ga ik met Yvonne en Annemarie aan de wandel op zondagmorgen.
Nu niet. En toch had ik de nodige beweging vandaag.

Ik ben namelijk nog een stukje verder gekomen met het bewerken van nummer 5.

Zo heerlijk. Zo gaaf!





Gisteren heeft Henny de wasmachine en -droger verplaatst.
En daardoor kon ik mijn beeldhouw- en kleiruimte klaarmaken.


En Reinier en Christly, hebben jullie gezien, 
dat het schilderij een mooi plekje heeft gekregen?



Wat vind ik het toch fijn om spulletjes te etaleren.
Wonderlijk... ik ben niet materialistisch,
 maar sommige -kleine- dingen hebben gewoon enorm veel waarde voor mij.


Zoals de scarabee van Suk-Jing tussen de schelpen en de stenen, die ik vond.


Of de Ganesha's van pama, Nicole en Marlies.


Of bestippeld servies naast frisse oranje ranonkeltjes en Elsa het uiltje, dat Hester me gaf.


En een mengeling van -voor mij- oud en nieuw!
Ik word er helemaal blij van!