maandag 20 september 2021

Bewegend beeld

 

Prima geraniums om achter te zitten!
Wat heb ik nou in mijn hark hangen? 
Dat zoeken we op: Een ligusterpijlstaartrups.
Bij-aardbei
Maayke bracht twee eendenkuikens: Metallica
en Slayer (na Guns and Roses)
Metallica zwemt al een poos groots in de vijver rond.
Slayer heeft nu iets minder geluk. Ze zit in de ziekenboeg.
Haar poot kwam onder die van Shiva terecht en brak.
Ze heeft drie weken met een spalk in een reiskoffer doorgebracht
en mag nog anderhalve week revalideren in een konijnenkooi.
Gelukkig gaat het vooruit... en heeft ze een fijn uitzicht vanuit het atelier.
Henny zet de kippenren uit naast een strookje moestuin, 
waar in ieder geval dahlia´s komen...en tomaten...en pompoenen... en...
Oh, ik kan niet rondlopen terwijl Henny bestraat? 
Dan maar weer zwemmen. Ik heb het bad voor mij alleen!
De kippen en eendjes kijken uit op de bouwplaats van hun nieuwe thuis.
Voelgroen
Hemels
Stralen

Kippenvel... Toch?
Blij met mijn nieuwe "handtasje"... 
Ja inderdaad... Lange poten...
Geen witte vliegjes meer?
Niet echt? Echt wel!


Tot de volgende! 💞