vrijdag 4 november 2016

Mooi rood is niet lelijk





Heerlijk om al surfend en goegelend informatie te verbinden met dat wat ik ervaar.
Wanneer ik om me heen kijk, voel ik indrukwekkend veel "binnenkomend rood".

Rood is kracht, afwisseling, avontuur, strijdlustig, impulsief, temperamentvol, moedig, geestdriftig volgens Mareiki. 

Aan het begin van de middelbare school was mijn lievelingskleur rood als mijn slaapzak.
Nu komt rood weer intens mijn leven binnen.

Het thuis van mijn kunstenaar-moeder is helderder en warmer dan ooit.
Julietteskijk is daar waar mijn hart is.

Ik kreeg het passie-missie-visie-profiel van Maya Wijsheid van Hester, 
toen ze me zei: "Wanneer ik je ergens blij mee kan maken..."

Nou mijn punaise-poetser is er kaai-blij mee! Want nu kan ik dat wat ik bij Saskia aan het ervaren ben, 
namelijk de volgorde van mijn natuurlijke rollen, ermee verbinden.

Een lemniscaat van ervaren, benoemen, vormgeven, delen, die constant in beweging is. 

Rood onderstreept mijn enthousiasme.
Mijn passie voor manifesteren, uitvoeren, creƫren.
Startend op z'n Juliettes vanuit het niet-manifeste met al wat is!
Hoe mooi is dat!
Ja!