zondag 19 maart 2017

Gelukkig


Mijn vriendje herstelt de schade aan de waterleiding en de geiser op nummer 7. 
Wanneer hij ook de nieuwe mengkraan heeft geïnstalleerd, verdwijnt een stuk van het nare spoor.
We verwachtten regen. Donkere wolken dreven snel over. De regen bleef uit.
Woensdag begon ik aan het bewerken van een oud werkstuk in gasbeton in de zon.
 Ik stuurde Gáby een appje: "Ik moet aan Ernie denken..."
 Hoe zou dàt nou komen? 😉
 Raspend vraag ik Henny een foto te maken, terwijl ik bezig ben.
Dat doet ie.
 Jawel.
Samen op Giersbergen. Vorm geven. Warm en licht en glunderend.
 Het mag bijna een naam hebben.
De sokkel wordt een zandzak, denk ik.
Gaaf, hoe de plooien in het gasbeton èn de stof te zien zijn!
Steeds meer tijd en ruimte 
Luisteren naar radio 2 tijdens het maken van mijn blog onderstreept het huppelen van mijn hart
Mmm... Gelukkig