maandag 6 maart 2017

Indrukwekkend






Afgelopen vrijdag ben ik met Jolanda naar een fototentoonstelling van Jimmy Nelson in Den Bosch geweest. 
Op het nippertje, want de volgende dag was de laatste mogelijkheid om deze adembenemende foto's daar te bekijken. 

Potjekees, wat ben ik blij Yvonne, dat je me die tip hebt gegeven!

Wat een roeping heeft deze fotograaf om vast te leggen, wat verloren dreigt te gaan in deze tijd van snelle veranderingen.
Stel je voor, dat dit mogelijk was geweest bij alle volkeren, die ooit bestaan hebben. Hoe zouden die fotoboeken er dan uitzien?

 

Diezelfde avond bracht Jens me mijn tien van de meer dan 600 bij hem bestelde gelukspoppetjes, die hij gemaakt heeft om te verkopen, 
zodat hij nog een keer geld in kan zamelen voor Light of Life. 

Mooi hè: Mannen met een missie...