maandag 1 mei 2017

Verder met schrijven

 Op koningsdag geniet ik van de schone ramen. 
Ik kon namelijk niet meer slapen, toen mijn vriendje naar zijn werk vertrok om 5:30 uur.
 Shiva ligt knus naast me op de bank, 
wanneer ik op mijn laptop bezig ben aan het boek van de Mathilda&Erikclub. 
 Het vriendenboek helpt me de juiste woorden te vinden. Pol en Bessie zijn aan de beurt.
Wat is de seringenbloesem van de buren toch prachtig! 
Rambo is erg blij met het verzetten van het mandje naar de vensterbank.
Hij groet iedereen, die voorbij komt. 
 's Avonds is het nog knusser zo samen met Uma en Shiva.
...en Rambo natuurlijk.
Zondag op nummer 5... Harken, vegen en snoeien...
Volgens mij, zie je wel, waar ik gebleven ben. 
 Heel veel bladeren weg geharkt en oud hout weg geknipt. 
Dat geeft lucht!
 Een nieuwe groepsfoto van de Mathilda&Erikclub. 
Ik moest erg aan de jaarlijkse klassenfoto denken op school. En aan Guus Kuijers beschrijving ervan. Hahaha...
Lekker stel hè...
Zometeen ga ik verder met het boek. Hier alvast een voorproefje van twee van de knuffels.
 Oscar
...en Onze Kees.
Een fijne week allemaal!
(Hier gaat dat wel lukken...)