maandag 22 mei 2017

Vol verhalen en ruimte voor iets nieuws

Graven en pellen heeft zijn nieuwe bestemming gekregen.
Hij hangt bij Jolanda en Harry in de huiskamer. Gaaf hè!
Zo ontstaat er ruimte voor iets nieuws.
Vorige week donderdag begon ik met een blauw doek en "saaie kleuren", zoals ik tegen Teun zei.
Gisteren stond ik op Giersbergen op blote voeten achter de ezel in de zon.
Ik voelde intens in al mijn cellen, wat er allemaal gebeurd was. Je zìet het gewoon! 
"Stralen" heet dit dagdoek.








Ik zie knoppen barstensvol licht en kleur.
Soms zelfs met een tekening in elk pakketje!


Vandaag heb ik stralen als uitzicht en zingt blackbird boven me.
Ik poets punaises en ben zo blij met hun hervonden helderheid!
De Mathilda&Erikclub en de kriebeljuf gaan nu samen in een kleurrijk boek vol verhalen.
Alle stukjes Juliette bij elkaar. Over stralen gesproken!
Jij staat er ook in pap. 
Dat lijkt me logisch. 
Jeetje, wat vliegt de tijd.
Zaterdag is het vijf jaar geleden,
dat je ook mijn verbinding werd met de hemelse hulptroepen en weet je...

Julietteskijk wordt nu nòg helderder, 
want vrijdag ga ik mijn leesbril èn mijn computerbril ophalen.