donderdag 18 januari 2018

Weer berichten op donderdag 18 januari 2018



Mijn vriendje wijst me op YouTube-filmpjes met wegwaaiende daken, kinderen en 
containers als hij terugkomt van zijn werk. Wat een stormkracht!

Dinsdag vielen mij vooral druppels op, toen ik Shiva uit ging laten.
Niet alleen in de bomen en struiken, maar ook op de veren van Roses.
Grinnikend achtervolgde ik haar vele rondjes door de tuin met het fototoestel.
Zij vond het een stuk minder, geloof ik...
Hagel naast de schutting
en ijs in de vriezer.
Mark won een taartenboek. Heerlijk! Vooral met dit weer...
(Hij had liever het geld)
Wat houd ik toch van die pakketjes vol fris!
Tachtig jaar geleden werd spap geboren.
Smam kocht daarom een prachtig boeket.
We zetten het morgen op Bloemendaal,
want de storm zorgde ervoor, dat Smiem niet weg kon uit Utrecht.
We zijn alledrie heel blij met Sjieps boek.
Fijn om hem op deze manier dichtbij te hebben.
Je kunt bij smam, Smiem en/of bij mij terecht om het te bekijken.
Kunnen we samen herinneringen ophalen!