vrijdag 9 september 2016

Onder de bla(de)ren

Verstopt onder de sla

Ongelooflijk, wat een veerkracht zit er in de natuur.
Wanneer ik in de plantenbakken kijk, zie ik opnieuw bloemetjes in de primula's.
Dat is al de vierde keer, sinds ik ze er geplant heb in april!
Flower Power...



Gedeelde vreugd is ... appeltaart!

Kijk nou... Hanneke heeft een nieuwe baan.
Ze wil delen in de feestvreugde en combineert mijn verjaardag met meedoen aan nummer 5...
De 26e gaan we proeven, wat het resultaat is.
Mmmmmmm!



Dat ruimt lekker op











Ineens is het genoeg, voel ik. 
Ik ben van nature van de natuur. 
Ik geniet elke dag van de vogels, de planten en de lichtinval op Giersbergen.
En... ik ben van het ruimen en de logica in de ruimte.
Dan storen de hoge planten me en de smalle doorgang naar de caravan.
Ze leiden me af van de vogels en de planten en de lichtinval.
Dus ga ik aan de slag en ruim en snoei en kijk.
Hè lekker. Ja, zo is het weer rustig om en in mij.
De natuur blijft de natuur... tot ik ineens weer voel, dat ik afgeleid word...