zondag 25 september 2016

Première


                           Dames en heren... voor het eerst in Nederland:                          
                                                                     ♪♫ "You're a...                                                                       
                                                                    dirty ol' man..."♪♫                                                                   
Zoals ik al eerder schreef... Het is nooit saai in mijn hoofd!




                                           Het onderste uit de kan                                             
Sinds ik vrijdag een verjaarstaartje ging eten bij Smiem, kunnen we "barrista"-koffie maken op nummer 5.
Ik kreeg namelijk met terugwerkende kracht een souveniertje van Guus en Miem voor mìjn verjaardag. (Met de bijpassende koffie)
Gáby, die het boek "Ernie is thuis" bij me op kwam halen, kreeg de primeur!







Hum... dat wordt nog "even" oefenen









                                                   "Ernie is thuis"                                                   

Deel 3 is klaar. Na "Ernie op pad" en "Samen op Avontuur" is nu ook "Ernie is thuis" af.
Gáby en ik hebben het vandaag samen bekeken en zijn allebei dik tevreden...




                          Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...                     


Zomaar nieuw leven!

Spoor van een egeltje met trek
Kasten?

Voortgang in de badkamer