donderdag 10 september 2015

De tiende en laatste dag van de Rijke Kunstenaars 10-daagse

Vandaag, op de tiende dag, 
kreeg ik -met alle Rijke Kunstenaars- Maaikes laatste opdracht. 
"Maak je verlanglijstje met spullen, mensen en kennis en deel het."

Ik heb nu mezelf de vraag gesteld:
"Wie ben jij en wat heb je nodig?
Wat helpt me stralen?"

Dan komt het volgende naar voren.
(En dan heeft mijn metselmuur van vroeger ineens een heel andere betekenis!)


Deze tien bewuste dagen
voel ik, dat ik intuïtief mijn Juliette-stappen zet,
dat ik ervaar, dat dromen werkelijkheid worden,
dat ik vertrouw op mijn innenste-binnenste.

Tien dagen merk ik, dat ik de juiste mensen ontmoet, op het juiste moment, 
precies wanneer 'het gepland staat', dus...
Maaike bedankt. Voor ons beiden geldt: "Vooral doorgaan!"
(Maar voor mij niet op facebook... Graag tot elders ziens.)

Liefs van Juliette