donderdag 3 september 2015

... en dat is twee!

Wat heerlijk om me bezig te kunnen houden met de opdracht van dag twee 
van de Rijke kunstenaars en creatieven 10 daagse: 
"Beschrijf je ideale klant."

Een ideale klant? Wie is dat? 
Ik denk eerst aan teleurstellingen in verhalen over 'de ideale partner'. 
Meteen voel ik, dat de woorden nu bij me grenzen maken aan de zee van mogelijkheden. 

Terwijl ik juist altijd de mogelijkheden van elke nieuwe ontmoeting 
zie, hoor, ruik, proef, voel
Dan beleef ik de verbinding van verschillende werelden 
en ervaar steeds opnieuw, dat alles één is.

"Wie ben jij? Wat heb je nodig?"
Die twee vragen komen steeds terug.
Ze zijn uitgangspunt. De plek, waarop we steeds terugkomen.
Is dit het? Klopt het? Bedoel je zo?
We zoeken en vinden jouw JA!

Bij de één gebeurt dat meteen en bij de ander hebben we een langere weg te gaan.
Wie weet met hindernissen, of beren op de weg.
Of met vallen en opstaan.
Wat er ook gebeurt, ik voel tot op het bot,
dat ik het fijn vind je te ontmoeten en het leven zo samen te avonturen!