zondag 6 september 2015

...en dat is vijf!



Vijf jaar geleden hipte en vloog dit roodborstje steeds bij mij in de buurt, toen ik voor het eerst op Giersbergen mijn zomervakantie vierde. Wanneer ik er naar kijk, moet ik iedere keer aan Calimero denken. Het heeft voor mij een "zij zijn groot, en ik is klein, en dat is niet eerlijk, ooooooooooooooooooooooh nee!"-uitstraling. 

Met elk avontuur op pretpark Aarde groeit mijn zelfvertrouwen stilletjes aan verder en zo laat ik mezelf ook meer en meer aan de buitenwereld zien. Gewoon op z'n Juliettes zijn, wordt steeds natuurlijker en gaat me steeds beter af, omdat ik voel, dat ik nu doe, wat daadwerkelijk de bedoeling voor mij is en niet wat ik altijd heb gedacht, dat ik zou moeten doen. 

Toen ik de allereerste keer iemand vroeg, iets over mijn kwaliteiten te vertellen vanuit haar blik, vond ik dat ongelooflijk spannend. Zoals ik elke 'eerste keer van iets' enorm spannend vind. Huiverig verwachtte ik 'puntjes van kritiek'.

Nu dus ook weer. Want al heb ik eerder gevraagd een aanbeveling voor mij te schrijven, deze keer gaat het om een blik op Julietteskijk, die verder gaat dan de kring van mijn lieven. De steen in het water gaat met zijn golven meer mensen bereiken, als het goed is.

En dan komt mijn eerste aanbeveling via de mail mijn hart binnen:

                              Indrukken en uitstraling van Afrodite




Juliettes Afrodite berührte mich sofort. Starke positive Emotionen kamen in mir hoch.
Erinnerung an die weibliche Stärke und Schönheit, die sich zeigen will und gelebt werden will.
Ich liebe die strahlend kräftigen Farben und den teilweise sehr feinen Pinselstrich.
Wenn ich Afrodite betrachte, fühle ich Stärke und Leidenschaft in mir. Kein Wunder, dass ich das Bild erwerben wollte
Da wo Juliette ist (z.B. op Giersbergen) schafft sie  einen wertfreien Raum , indem man sich wohlfühlt und  SEIN darf.
Man spürt ihre starke Erdverbundenheit und das beruhigt ungemein.
Im Zusammensein mit ihr gelingt die Selbstreflexion sehr leicht. Man gewinnt Klarheit über die Situationen in den man sich gerade
befindet. Wenn die eigenen Gedanken und Gefühle sich im Kreis drehen, findet Juliette die richtigen Worte und man geht aufgeräumt nach Hause. Ein wunderbares Gefühl.
Danke

Christiane Gütschow



Oh, wat ben ik ongelooflijk blij met alle ontmoetingen op mijn pad, die via het vonkjescontact verbindingen worden. Allemaal lichtjes in het netwerk om de wereld. Zo mooi!