vrijdag 4 september 2015

...en dat is drie!

Hoe maak ik verbinding met de mensen, die ik ontmoet? 

Vandaag beleefde ik weer een heerlijke middag op Giersbergen. Dit keer met Hester. 
We hebben samen genoten van de rust en de ruimte onder de bomen. 
We merkten opnieuw, dat deze omgeving bijdraagt 
aan het ervaren van verbinding en vinden van helderheid. 
Zoals de voorgaande keren en de keren, die nog komen gaan.

De opdracht van Maaike ging met me mee en ik merkte, 
dat deze stap van de verbinding ook weer geen gigantisch grote of nieuwe is.
Wel weer een heel bewuste vandaag. En een dankbare, omdat ik vooral voel door te gaan, met datgene, waarmee ik al bezig ben: 
Mede scheppen van de omstandigheden en gelegenheid om samen te zijn en de eigen mogelijkheden te ervaren. 
Dan ontstaan er zulke mooie dingen!
Gewoon. Vanzelf.


Hoe zet ik dat voort? 

Met mijn nieuwe fototoestel komt mijn kijk vaker in beeld op mijn blog.

Met “Zeg Juliette, …” op de startpagina van http://julietteskijk.blogspot.nl/  
kom ik in contact met mensen via de startpagina.

Er is een mogelijkheid om reclame te maken voor mijn blog. 
Die onderzoek ik.

Na een gaaf telefoongesprek ga ik naar Sylvia in Baarle Hertog. Ze heeft een inloopatelier.

Ik verbind me met meer en meer mensen in een lichtnetwerk om de wereld. 
Dat uit zich ook op mijn blog, waar ik linken leg. 
Jolanda is de eerste, die je er ziet.


Ik sta nu open voor nieuwe vormen van samenwerken.